مفاهيم لينک سازي مدرن
مطالب کافي نيست! جلب اعتماد از طريق لينک دادن و مارک تجاري برگ برنده ما براي رقابت جدي در سئو است. ما در وب سايت seoedu سعي در جمع آوري اطلاعات کاملا رايگان در مورد شما داريم. مباحثي که هميشه به دنبال آنها بوده ايد.
در اين کارگاه ، ابتدا با مفاهيم لينک سازي مدرن آشنا خواهيم شد و سپس تکنيک هاي عملي براي ايجاد پيوندهاي داخلي ، ايجاد پيوندهاي رايگان ، طراحي کمپين هاي گزارش آگهي و خريد بک لينک را فرا خواهيم گرفت.
با يک استراتژي درست ، در ايجاد روابط داخلي و خارجي ، يک سر و گردن بالاتر از رقبا هستيم.
1- مفاهيمي براي ايجاد روابط ؛ درک آناتومي اتصال و سيستم گردش خون
قبل از اينکه بخواهيم تکنيک هاي پيوند داخلي و خارجي را در سايت خود پياده کنيم ، بايد با مفاهيم موجود در اين زمينه آشنا شويم و درک عميق تري از کاربرد هر يک از آنها داشته باشيم.
در اين کارگاه ابتدا با مفاهيم مهمي از جمله الگوريتم پنگوئن ، Anchor Text ، Nofalo Link ، اعتبار سنجي دامنه ، صفحه فرود ، محل پيوند و آبميوه لينک آشنا خواهيد شد.
براي درک بهتر اين مفاهيم ، ما ارزش و تأثير روش هاي پيوند گرافيکي را شبيه سازي مي کنيم و ميزان اعتبار منتقل شده بين صفحات به گردش خون در بدن انسان را مقايسه مي کنيم. تصوير زير نمونه اي از اين شبيه سازي است که در تمام قسمت هاي درس از آن استفاده خواهيم کرد.
بازخورد بخريد
يکي از عوامل تعيين کننده براي يک وب سايت خوب ، غني بودن از نظر محتواي کافي و معتبري است که ساير وب سايت هاي (کاملاً داوطلبانه) کاربران خود را به سمت سايت شما هدايت مي کنند. وقتي اين اتفاق مي افتد ، مي گوييم وب سايت به ما بازخورد داده است. عالي است اگر وب سايت خوب و کاربردي باشد ، به درد شما نمي خورد. خوب ، گوگل به خود مي گويد ، اين بايد يک وب سايت معتبر باشد که چند نفر به آن پيوند داده اند … تا درنهايت رتبه شما در صفحه نتايج Google افزايش يابد.
فرض کنيد از قبل مي توانيد حدس بزنيد که خريد بازخورد به چه معناست. برخي از افراد مي خواهند اعتباري را که يک سايت طي سالهاي طولاني يک شبه کسب کرده است ، دريافت کنند. بنابراين يا آنها يا کارشناسان سئو سايتشان جاده خاکي را طي مي کنند تا زودتر به مقصد برسند. با خريد بازخورد ، آنها سعي مي کنند به گوگل ثابت کنند که به عنوان مثال سايت آنها بسيار پر و کاربردي است ، اما همانطور که مي دانيد … گوگل هوشمندتر از اين است :)
حال ، اگر مي خواهيم بازخورد بخريم ، گزينه هاي ما چيست؟
ما مي توانيم پرداخت کنيم و بازخورد بخريم.
ممکن است از وب سايت ديگري بخواهيم پستي را منتشر کند که حاوي پيوندي به وب سايت ما باشد.
ما مي توانيم يک محصول / خدمات به آقاي ارائه دهيم. X و خريد لينک.
ما ممکن است يک محصول / خدمات را به يک وبلاگ نويس ارائه دهيم تا درباره ما نظر بنويسد و کاربران را به وب سايت خود هدايت کنيم.
گوگل براي شما مهم نيست که به کدام سمت برويد. به طور کلي ، خريد بازخورد برخلاف خط مشي گوگل است و اگر کوچکترين شک و ترديدي داشته باشيد ، در گودال افتاده ايد.
اما دليل سخت گيري گوگل چيست؟
تمام خط مشي هاي گوگل حول کاربر است. اين بدان معني است که او دوست دارد سايت را با کاربران بيشتري رتبه بندي بهتري کند. اما وقتي شما مراجع را خريداري مي کنيد و او را گمراه مي کنيد ، او همچنين شما را به گونه اي مجازات مي کند که هزار برابر عمق اشتباه خود را احساس کنيد.
منبع: seoedu.ir